بارش کلمات

دست نویس ها و روزانه نویسی های من

بارش کلمات

دست نویس ها و روزانه نویسی های من

دوست دارم بنویسم.
دوست دارم خوانده شوم.
مرا بخوانید...
خوشحال میشوم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شروعیه

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۶ ق.ظ

این اولین مطلبیست که در اینجا مینویسم.

دلایلی که دوباره به دنیای زیبا و شیرین و عزیزِ‌دل وبلاگ نویسی برگشتم این بود که:

یک: دنیای اینستاگرام و تلگرام ها، دنیای عجله و هول و ولا برای بیشتر لایک کردن و تند تر جلو رفتنه. نه اینکه با تامل و تأنی، متنی رو بخونیم.

فقط تپ تپ لایک کن و برو جلو

گاز بده و دِ در رو!

و دوم اینکه حس کردم که بر گردنم وظیفه ایست برای نشر اطلاعات و دانش هایی که کسب کردم یا در زندگی زوزمره یاد گرفتم.

همونطور که خودم از دنیای سایتها و وبلاگ ها، هزاران هزار مطلبی یاد گرفتم که من رو به بهترین تصمیم ها سوق دادن، امید دارم خدای بزرگ و بی نیاز، دانش و اطلاعات من رو همچون دانه ای کند که از آن هفت خوشه و هر خوشه صد دانه، بر می اید.


همچنین از خدای عزیز و بی نیاز، درخواست میکنم برایم همراهانی قرار دهد زیاد و مایه ی افتخار و دلگرمی ام



  • معصومه بهرمن

وبلاگ نویسی

نظرات (۱)

  • مجـ سیصدوچهارده ـنون
  • انا لبلاگ و انا الیه راجعون ... 😆
    پاسخ:
    هرجا بشه دو خط نوشت انجاآسرای من است!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی